Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

Ùr Istnnn..

2011.11.12. 16:37

szerző: Cinciiii

Wààà elsem tudom kèpzelni, hogy milyen èrzès lesz megint ùgy a tükörbe nèzni hogy 50 kg vagyok ès hogy azt mondhatom magamnak, hogy "igen, megcsinàltam" alig vàrom màr!! zumbàztam mais egy kicsit (amennyit a tèrdem birt) ès azon kivül mèg ègy pàr talajgyakorlatot is csinàltam.. remèlem hamarosan megjavul a tèrdem, mert ez igy nem lesz jò.. ennyit mèg tàn èletemben nem mozogtam mint a zumbàval (megis lett az eredmènye:/) de rendesen èlvezem:D màr kivülröl tudom h miket mondanak közben stb:D

Remèlem majd azèrt èszreveszik az emberek ha majd lefogytam.. nem lenne rossz egy kis dicsèret:D de azèrt csak èszre lehet venni majd azt a 10kg minuszt.. (legalàbbis remèlem) bàààr öszintèn, màr most làtom hogy fogytam, pedig mèg csak 3 kilo ment le.. ùristnn.. mèg van 7kg hàtra.. remèlem gyorsan meg tudok töle szabadulni.. az a nap amikor majd rààllok a mèrlegre ès 50kg-t mutat.. pfffù mekkora èrzès lesz:D

 

   

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr353372887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása