Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

:)

2011.12.13. 22:24

szerző: Cinciiii

 ma reggel 51,7kg voltam:):) nagyon boldog voltam:D de persze remèlem hogy az uccso 3-4 kg gyorsan lepereg mert szeretnèk màr elkezdeni izmosito gyakorlatokat csinàlni, hogy nyàrra legyenis belölem valami:D mert a fogyokura önmagàban nem elèg!!! az lesz sztem a legkemènyebb rèsze.. de màr alig vàrom hogy ott tartsak.. van egy munkatàrsam aki ilyen fittness buzi, ès aszondta segit majd nekem ètrendet meg edzèstervet irni hogy könnyebb legyen:D wàà tegnap taliztam egy haverommal akit akkor làttam utoljàra mikor visszajöttem norvègiàba magyarorszàgrol,(amikor mèg mondhatjuk 60kg voltam) ès ugye 51,9 kgsan taliztam vele ujra az elsö amit mondott (pedig nem tudta hogy fogyòzok) hogy "aztak*rva de le vagy fogyva:O:O:O!!!! :D:D:D wà olyan jò kezvem lett rögtön hogy ihajja... leginkàbb ez szàmit amikor olyan mondja aki nem làtott règota ès nem tudja hogy fogyozok:P ugyhogy mostmàr csak èszre veszik majd otthonis azt a minusz 10-12kgt majd:D meg azt hogy edzettem remèlhetöleg:D amugy tegnap vettem magamnak "karàcsonyi ajàndèkot":P hehe.. egy Samsung Galaxy S2-öt!! vàà nagyon fasza telò.. soha nem vettem mèg magamnak olyan telòt amit èn akartam.. mindig anyumèk levetett telefonjait hasznàltam.. gondoltam megèrdemlem ennyi szenvedès utàn:D letöltöttem màr rà egy csomo fogyokuràs programot is, nagyon fasza:D ime a szèpsègem:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr853461601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinkbutterfly · http://www.wannabebutterfly.blog.hu 2011.12.15. 14:43:14

drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Remélem én is gyorsan haladok majd.. *-*
süti beállítások módosítása