Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

bocsiii..

2011.11.17. 18:10

szerző: Cinciiii

Nem nagyon volt az utobbi napokban energiàm hogy irjak, lehozòs napok munkàban, fàradtsàg stb.. sajnos a fogyokùràm miatt sem volt valami jo kedvem, mert stagnàl vagyis megàllt a fogyàsom.. ami tudom hogy teljesen normàlis dolog mert a szervezetem elkezdett tartalèkmòdba vàltani, mert fèl hogy nem kap több hizlalò dolgot (pedig NEM FOG!!).. de akkoris nagyon lehangolo tud lenni.. a legnagyobb gondom szerintem hogy nem tudok nagy wc-zni, ez àltal nem dobja ki a szervezetem a nemkellö anyagokat, mert nagyon lelassul ilyenkor az anyagcsere.. de ma vettem magamnak egy HUSK nevezetü szert ami teljesen termèszetes anyagbol van.. dèlben beis vettem belöle, mire hazaèrtem 17.00kor addigra megis èrkezett a "csomag", azota megint voltam egyszer kb fèl òràja..vagyis ma màr 2x!!! ez nàlam nagyon nagy szàm.. tehàt nagyon remèlem hogy ez majd most segit valamennyire ugy a fogyàsban mint a wc- többszöri hasznàlatàban a jövöben..:)  mindjàrt neki àllok egyet zumbàzni lefekvès elött, legalàbb egy fèl òràt, hàtha meglesz reggelre az izzadalmak hatàsa:) holnap igèrem bepotolom a 2 napi fogyasztàsomat:) kitartàst kivànok minden velem egy cipöben jàrònak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr763390400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása