Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

Mindjàrt Karàcsooony:)

2011.12.22. 20:55

szerző: Cinciiii

  Ma csinàltam diètàs sütit, sajàt talàlmàny nagggyon finom.. semmi olyan nincs benne ami hizlal, isteniii:):) leis irom a receptet ha netalàntàn valami fogyòzòsnak kedve tàmadna sütit enni karàcsonykor anèlkül hogy lelkiismeret furdalàsban kellene szenvednie utàna!!!

 

Mini Kòkusz Golyòk (S. Norbi -soknak ès Atkins diètàzòknak egyarànt! "Low Carb")

Fèl zacskò Fittness zabpehely

Fèl bögre kàvè

3 teàskanàl natur kakaòpor

3 teàskanàl èdesitöpor (èn canderellt hasznàlok)

1 teàskanàl vaniliàs èdesitöpor (èn kèszitem egy kis dobozba canderel èdesitö bele 1 vaniliarùd hosszàban szètvàgva)

1-2 teàskanàl rum aroma

2-3 evökanàl cukormentes lekvàr (eper, barack, màlna..)

(nem muszàly de mehet bele egy kicsi daràlt diò, mandula vagy mogyi)

 

Daràld le a Fittness zabpelyhet egèsz apròra (de ne porrà) öntsd rà a kàvèt, keverd össze, vàrj amig egy picit megszivja magàt.. tedd bele a kakaòport, gyürd jòl össze! Èdesitö ès a vaniliàs èdesitö bele, rum (izlès szerit amennyit akarsz, lekvàr (àllagtòl függ mennyi kell) a lènyegy hogy jòl formàzhatò masszàt kapjàl). ha akarsz tegyèl bele daràlt diòt, mandulàt, èn speciel most nem raktam bele! formàlj pici golyòkat a tenyereddel, ès forgasd bele kòkusz reszelèkbe vagy akàr daràlt diòba, mandulàba. Tedd egy picit a hütöbe majd fogyaszt lelkiismeret furdalàs nèlkül:) 

(megkòsztòltattam a csalàdom többi tagjàval akik NEM diètàznak, ès mèg nekik is izlett:))

 

Van egy màsik is amit tegnap elött sütöttem, ezis szènhidràtmenteseknek valò fincsi nagyon:

Liszt nèlküli magvas süti:

Diò, Mogyorò, Mandula kb 2 marèk mindegyikböl

Aszalt gyümi (natùr, cukrozatlan)

5 tojàs

3 evökanàl èdesitö (canderel)

Rum aroma

1 vanilia rùd

A magvakat daràld le, ne teljesen porrà maradjon azèrt nèhàny nagyobb szem mag is, vàgd fel az aszalt gyümiket rakd bele a magvak közè.. a tojàssàrgàjàba keverd bele az èdesitöt, a rum aromàt ès a vaniliarudal vàgt kettè hosszàban ès kapargasd ki a magokat a közepèböl ès azt is keverd bele.. a tojàs fehèrjèböl csinàlj kemèny habot, mikor ez megvan mindent keverj össze (de òvatosan hogy a tojàshab ne essen szèt) ès sütöpapirra vagy kis kekszeket csinàlj (evökanalankènt), vagy egy papirral bèlelt kis tepsibe süsd meg piskòtakènt. 180 fokon kb 30-40 percig:)

 

Amugy ma reggel 51,6 kg voltam, ugy làtszik megint stagnàlok de lehet h csak azèrt mert megjött ismèt a "mikulàs".. DE VISZONT centikbe haladok lefelèèè.. igaz sajnos a dièta elejèn elfelejtettem megmèrni magam kb 5kg minusz utàn kaptam èszbe h lekellett volna mèrni magam, tehàt kb a diètàm közepètöl mèrem magam.. a centik a következök:

kb 1 hònapja / Most

Felsö comb: 58cm - 54cm (-4cm) (a legvastagabb rèsznèl)

Fenèk: 96cm - 91cm (-5cm)

Csìpö: 89cm - 85cm (-4cm)

Derèk: 66cm - 62cm (-4cm)

Mell: 84cm - 76cm (-8cm)

Kar: 28,5cm - 27cm (-1,5cm)

azèrt szerintem ez egèsz jò.. a mellemnek persze annyira nem örülök dehàt ùgyis mindegy mert szilikont csinàltatok jövö tèlen.. vagy lehet h mèg elöbb.. nem teljesen döntöttem mèg el.. azòta elkezdtem Rubint Rèkàzni, gyilkos egy torna de nagyon hatèkony az biztos! az elsö alkalom utàn nem tudtam menni 3 napon keresztül:D:D de a tegnapit viszont megsem èreztem pedig közel 2 òràt üztem ès szakadt rolam a viz, a làbaim remegtek mint a kocsonya.. aszittem megint mozgàs korlàtozott leszek pàr napig de szerencsère nem igy lett!!! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr623489364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása