Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

Auwww..

2011.11.14. 18:09

szerző: Cinciiii

Itvvan dràga baràtosnèm nàlam Laura:D

Laura: Sok sikert suna a fogyizashoz!!<3 szeri te kis nyunyorvadekkk!

Na szoval.. itt ülünk ès emèsztünk:D ma reggel, 55, 8kg-t mutatott a mèrleg! nagyon büszke voltam magamra:D:D csak eljön màr a nagy idö mikor max 50kg leszek! majd kèsöbb irok meg!!!

Ez lenne Laura meg èn:) (èn a famerruhàban ö meg a leopàrdban:))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr953382612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása