Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

hmm..

2011.12.15. 13:11

szerző: Cinciiii

 Visszaugrottam 52.0kgra de ez varhato volt mert 2 napja nem zumbàztam.. szal mostantol megint kemènyen minden nap.. csak rohadt faradt voltam mostanaban.. de ez sem lesz kifogas mostantol!! ma reggel csinaltam egy tojasrantottat, sajat kotyvasztas de fincsi volt!

 

2tojàs

reszelt sajt

chilipor

fokhagyma

a 2 tojast felvered, reszelsz bele (nagylyukù reszelön) sajtot, belenyomsz egy gerezd fokhagymat, ès megfüszerezed chilivel. fincsi ès laktatò.. ennek a mennyisègnek kb a felèt tudtam megenni ès majd szèt robbanok mèg most is..

(a chili ès a fokhagyma fogyaszt meg a mustàr is amit mellè ettem nyers virslivel! apropò a virsli is 1es szàmozàsù mèg a norbi diètànàl is vagyis a nap minden idöszakàban lehet fogyaasztani! a tojàs pedig fehèrje ami nagyon jò ha az ember edz is a dièta alatt mert gyorsabban fejlödnek az izmok! minden diètàsnak ajànlom reggelinek)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr593465821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása