Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

Ismèt itt..

2011.12.04. 23:35

szerző: Cinciiii

Sziasztok.. tudom mostanàban kicsit hanyagolom a blogomat, de a fogyòkùràt attòl mèg NEM!! Tegnap volt a munkahelyemmel ilyen karàcsonyi buli, elment egynek.. ugye mèg mielött nekiàlltam a fogyinak, elötte kimenöt adtam magamnak Dec 3.-ra meg 24.-re hogy ezeken a napokon megengedhetek magamnak egy kis extra kajàt mivel a norvègoknàl nincs szinte kaja krumpli nèlkül.. tehàt tegnap egèsz àllò nap nem ettem, csak koplaltam hogy ez egyszer este 7kor ehessek a többiekkel.. az egyetlen ami Bünöm volt, az egy közepes mèretü krumpli volt, mert ugye màst mindent szabadott ennem igyis ugyis.. amugy megis bàntam mert jò szar volt a kaja, az ember valahogy jobbra vàgyna minek utàn egy hònapja nem evett pl krumplit.. na de mindegy, ez van:) mèg jön 24.e, ettöl kicsit fèlek is mert olyankor olyan kajàk szoktak lenni h csurog a nyàlam minden felè.. hja ès napjàban kb 7x eszek ebèdet a 2-3 ünnep nap alatt:D ès most nem lehet..:/ a süti hegyekröl nemis beszèlve.. na az lesz mèg egy jò menet:/ Addigis gondoltam felrakok egy kèpet magamròl 60kg-san, meg most 53,5kgsan hogy làssàtok mennyi a vàltozàs...(sztem sajna nem valami sok:/)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr313437816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása