Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

A kezdetek..

2011.11.08. 22:32

szerző: Cinciiii

2011 november 1.-jèn (a 22. szülinapomon), elhatàroztam hogy ùjra 49-50kg akarok lenni mint règ( ami a magassàgomhoz 159cm ideàlis sùly)! 1.-jèn 59.8kg-t mutatott a mèrleg, most 8.-a van, ès jelenleg 57.7kg vagyok. Tehàt az 1 hèt alatt 2 kg-tòl szabadultam meg, szenvedès ès èhezès nèlkül.

Tehàt màr 1.jèn elkezdtem ezt a fogyòkùràt ami abbòl àll, hogy egyàltalàn nem eszek kenyeret, ès egyèb lisztes illetve èlesztös dolgokat, csökkentettem a krumpli, rizs, tèszta stb bevitelt, csak minden màsnap fogyasztok egy kis adagot, hogy ne èrezzem azt hogy minden jòtòl megfosztom magam.. mivel 16.00kor vègzek melòba, ès kb 17.00kor èrek haza minden nap, ezèrt kitüztem egy olyan dolgot is magam elè hogy este 18.00 utàn NEM fogyasztok semmit, kivève: gyümölcs, zöldsèg, ès max 1 yoghurtot.

Van mèg ez mellett egy Zumba DVD-m amit az egyik baràtnömtöl kaptam, màr 4x megcsinàltam, ès egyre jobban èlvezem, ès màr annyira nem is fàradok el, mint az elsönèl. ha ezt vègig tudom màr csinàlni, problèma ès izzadàs nèlkül akkor jöhet egy ujjabb DVD, ami valòszinüleg Rubint Rèka egyik DVD-je lesz.

Az ètkezèseimet is iràsban közvetitem, hàtha tudok vele segiteni valakinek, hasznos tippeket illetve tanàcsokat adni! Pl: Aki hasonlò helyzetben van mint èn, ès nem 20-30kgtòl akar megszabadulni, hanem "csak" 10-töl

 

Ez lennèk èn, Egerben:


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr33364663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása