Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

Csak ùgy..

2011.11.08. 23:48

szerző: Cinciiii

Holnap szerda van, ès ismèt megyek dolgozni mint a hèt minden napjàn, kivève szobat, vasàrnap.

Màr az àgyamban fekszek, alvàsra kèsz, de mint a nap minden percèben, most is azon töröm a fejem, hogy mivel kène kevesebbet ennem az elkövetkezö napokban. Sajnos ezek a gondolatok folyamatosan lefoglaljàk az agyamat (mint a fogyòkùràzòk 98%-àt szerintem..) a lènyeg a kitartàs szerintem, ès hogy nem màsoknak pròbàlunk megfelelni hanem önmagunknak.. ugy èrzem teljesen elszànt vagyok, mert igenis szèp akarok lenni bikinibe, vagy akàr sexy ruhàt felvenni egy buliba ès jòl èrezni magam.. nem azon tünödve hogy nyàron a 40 fokba majd bekell öltöznöm cicanadràgba, meg slimfit alsònemübe, hogy ne làtszòdjanak a nem kivànt fölöslegek.. ennek most VÈGE!

èn egyèbkènt Norvègiàban èlek, innmàr 8.ève, ès azt akarom, hogy a baràtaim magyarorszàgon hàtast dobjanak tölem, amikor meglàtnak nyàron, mikor megyek haza, ès èn azt mondhassam hogy "IGEN, megcsinàltam".. ez fog lebegni elöttem, hogy kitartsak a vègsökig!! Szerintem mindenkinek ki kell tüznie maga elè egy cèlt hogy vègigtudja ezt a dolgot vinni!

Különben meg ha sikerül, akkor a nyàron csinàltatok szilikont.. ez lesz az ajàndèk magamtòl magamnak:)

egy kèp ami elöttünk lebeghet hogy milyenekis akarunk lenni (èn legalàbbis):

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr23364828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása