Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

Nemsokàra hètvège:)

2011.11.10. 23:46

szerző: Cinciiii

Csütörtök van kellökèpp kivagyok màr fàradva agyilag, de nemsokàra hètvège, tehàt aludhatok sokàig, ès ebböl kifolyòlag kevesebbet is eszek ugye, mivel kevesebbet vagyok èbren.. màr kèsö van, reggel kelek, szòval sajnos nem tudok sokat irni, mert teljesen fos leszek holnap melòba:D de holnap az uccsò nap, ès pihizhetek:) ma sajna nem zumbàztam de majd holnap bepòtolom.. nèha kell egy kis pihi is az embernek! majd holnap többet irok:) addigis peace;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr123369692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása