Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

:))

2011.11.13. 14:19

szerző: Cinciiii

Ma reggel megjött a mikulàs sajnos, tehàt most rohadtul fàj a hasam..:/ de sebaj.. mert ma reggel mikor megmèrtem magam 56,6kg-t mutatott a mèrleg:) tehàt szèpen lassan, de lefelè haladnak a kilòk!! tegnap mèg este is zumbàztam egy fèl òràt, amivel semmi baj nem volt egèszen ma reggelig, mert mikor felkeltem olyan szinten fàjt a tèrdem megint h majd be csinàltam..:S most raktam rà ilyen fàjdalom csillapitò ragtapaszt (kinai tigriskrèmes tapasz), szòval most csak remènykedem hogy holnapra megavul, mert ha nem akkor se ma, se holnap nem tudok zumbàzni ami nem telesen jò..:( de most boldog vagyok hogy itt tartok màr, kezdem làtni a vègèt:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr773374367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása