Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

A mai napom..

2011.11.09. 19:47

szerző: Cinciiii

November 9.-e van ugyebàr, ma reggel 57,5 kg voltam, szal nem sokkal lettem könnyebb, de legalàbb nem feljebb ment a sulyom.

Ma kihagytam a rozskenyeret is, hàtha segit.. öszintèn, nem èreztem magam ma èhesnek, pedig alig ettem valamit, de ugy làtom hogy a hasam kezdi megszokni a kevesebb kajàt. Sokat iszok, ez valò szinüleg sokat segit a telitettsèg èrzetemben.

Vààà.. tegnap anya sütött kenyeret.. azt hittem majd meghalok.. az egèsz hàzat belepte a friss kenyèr illata, szòval gyorsan bezàrkòztam a szobàmba hogy ne èrezzem:D csak meg kell àllni, ès màsnap büszke lehetsz magadra hogy kibirtad!! mint most èn:) Egèszen addig csinàlom mèg nincs meg az 50kg, màr csak azèrt is.. (màr alig vàrom:))

Wààà.. majdnem vègig csinàltam ma a zumba DVD-t.. 45 percet vègigcsinàltam szünet nèlkül.. egyre jobban megy, ès egyre jobban èlvezem.. levagyok izzadva mint àllat:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr673366629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása