Fogyòkùràm! (a cèl -10kg)

Egy 22 èves làny vagyok, ès eljutottam odàig hogy elkezdek fogyokurazni mert nem szeretnem meghaladni a 60kg-t ami majdnem sikerült.. ezèrt elhatàroztam hogy 59,8kg-ròl visszafogyok arra a sùlyra amit ideàlisnak gondoltam, mikor 49-50kg-ot mutatott a mèrleg...

Friss topikok

  • pinkbutterfly: drukkolok az utolsó párkiló minél gyorsabb lemenetéhez!! Én még csak most indultam neki :( Reméle... (2011.12.15. 14:43) :)

Címkék

:)

2011.11.18. 21:11

szerző: Cinciiii

igen igen.. nem tudom hogy ez csak annak vèlhetö e hogy ma kb 5x voltam uuugy wc-n vagy azert mert mar nem stagnàl a fogyàsom, de ma dèlutàn 55.1kg-t mutatott a merleg..:):) padlot fogok ha netalàntàn holnap reggel mar 54 valamennyi lesz:D mais kène zumbàzni, fogok is csak egyenlöre kipihenem a munkàban összeszedett stresszt az agyambòl.. nem tudom mièrt, de nagyon kivagyok fàradva..

a gyors hizàsom miatt ugye a seggem tele lett repedèsekkel amiket mèg nem tudom hogy fogok eltüntetni, de egyenlöre elkezdem hasznàlni a Nivea egyik testàpolòàt a Q10- eset.. meg majd nemsokàra elkezdek szolizni is megint hàtha kicsit befogja.. de gondolom (vagyis csak remèlem) hogy fogyàs utàn valamennyivel összehùzòdnak, ès nem lesznek annyira làthatòak mint most!


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-10kg.blog.hu/api/trackback/id/tr33394986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása